![](https://cdn.prod.website-files.com/659ef00463ab951eacad0a17/65e032e404a0846f97a8e210_web_maar_MAIN_v3.jpg)
PASLAUGOS
TIKSLAS
Atvesti naują nišinių kvepalų prekinį ženklą į rinką. Užduotis nelengva žinant kokia didelė konkurencija šioje nišoje nuo mažesnių prekinių ženklų kaip: SOMOIA, Drops Lietuva iki didesnių marketplace, kaip: Creme de la Creme, Kristiana, Odore d Amore.
PASLAUGOS
1. Rinkos analizė ir Prekinio ženklo startegija
2. Įvaizdinės / produktinės fotosesijos ir filmavimai
3. Reklamos startegija ir testavimas
4. META X Google reklama, priežiūra ir optimizacvimas
5. Socialinių tinklų administravimas
6. Influencerių integracija
![](https://cdn.prod.website-files.com/659ef00463ab951eacad0a17/65e035171f600ca29cf0f1ff_web_maar_GIF-ezgif.com-resize.gif)
PROCESAS
1. Turėjome 3 strateginius susitikimus. Pirmasis buvo skirtas konkurencinei aplinkai apžvelgti, antrojo susitikimo metu įvertinus konkurentus, peržvelgus S.S.G.G. analizę ir pozicionavimą, gilinomės į prekinio ženklo vidinę strategiją nuo pagrindų: tonas, komunikacijos linijos, dažnis, atlikimo mechanikos, koncepcija ir vizija. Paskutinės trečiosios dalies pristatyme pateikėme reklamos strategiją ir testavimo mechanikas įvedinėjant naują prekinį ženklą.
2. Pasitvirtinus strategiją pradėjome vykdyti pasiruošimo darbus nuo techniškai tvarkingai apjungtų paskyrų ir teisingai sudiegtos analitikos į naują svetainę, kad galėtume tinkamai stebėti rodiklius ir vartotojų srautą iki medžiagos pasiruošimo socialiniams tinklams. Pagal patvirtintas komunikacijos linijas pasiruošėme pirminį mėnesio tinklelį Instagram platformai, dalį įrašų adaptavome Facebook platformai iš meniškos prizmės juos paversdami labiau informaciniais.
3. Paraleliai pasiruošėme scenarijus ir kūrybinius konceptus pirmosioms prekinio ženklo įvaizdinėms ir performance kampanijoms.
4. Pradėję reklamines kampanijas testavome tiek kūrybines žinutes tiek vizualinę dalį, to pasekoje išgryninome kaip tikslingiausiai pasiekti vartotoją kuris atlieka galutinį pirkimo žingsnį.
REZULTATAI
Mūsų kelionė su šiuo prekiniu ženklu sėkmingai tęsiasi nuo 2022 metų. Sukurtas stiprus ir rinkoje išsiskiriantis vizualinis identitetas, prekinis ženklas ne tik palydimas komplimentais, bet ir sukaupė nemažą bagažą pastovių ir vis grįžtančių pirkėjų. Sėkmingai įsivažiavus visam procesui, ruošiame strategiją ir išėjimą ir į užsienio rinkas.