![](https://cdn.prod.website-files.com/659ef00463ab951eacad0a17/6644b596e7b35f3af9a0ad62_Skale_Varle_WEB_1199x1050_MAIN.png)
PASLAUGOS
TIKSLAS
Įvesti prekės ženklą į TikTok platformą, kurti originalų, aukštus peržiūrų skaičius pritraukiantį turinį. Didinti prekės ženklo atpažįstamumą bei pardavimus, testuoti koks turinys labiausiai patrauklus TikTok bendruomenei, ypač jauniems suaugusiems, dominuojančiai auditorijai.
PASLAUGOS
1. TikTok komunikacijos strategija
2. Filmavimai ir turinio kūrimas
3. Algoritmų analizė ir turinio testavimai
4. PŽ personažo stiprinimas
5. TikTok Analytics
![](https://cdn.prod.website-files.com/659ef00463ab951eacad0a17/6644b63fe89ef0f60b7e1860_Skale360_WEB_Varle_GIF_%20(1).gif)
PROCESAS
1. Pirmiausia ruošėme TikTok komunikacijos strategiją. Parengėme idėjų, kurios ne tik reklamuotų PŽ asortimento prekes, bet ir atlieptų tendencijas, stiprintų jau turimo Varlė.lt personažo įvaizdį.
2. Įžengę į TikTok platformą palaikėme nuoseklų turinio kėlimo tempą. Kiekvieną mėnesį ruošėme kūrybinius planus, juos koregavome pagal testavimų rezultatus, organizavome filmavimus, medžiagos montavimus. Atidžiai stebėjome tendencijas, integravome jas į prekės ženklo komunikaciją. Nuolat stebėjome rezultatus, kurie kas mėnesį stabiliai augo ir pritraukdavo vis daugiau peržiūrų bei sekėjų.
REZULTATAI
Nuoseklus darbas, turinio testavimas ir algoritmų stebėjimas atnešė puikus rezultatus. Jau po 3 mėnesių galėjome pastebėti turinio vienetų, kurie surinko <251.2 k. peržiūrų. Filmavimų metu užmezgėme ryšį su socialiniuose tinkluose puikiai žinomais žmonėmis, pavyzdžiui, Mantu Grimaliu, Andriu Talžūnu. Žinomi veidai prekės ženklui padėjo pritraukti vartotojų simpatijas, ypač jaunimo tarpe. Nebijojome skirtingo turinio ir mokėmės iš to, kas veikė geriausiai.